Юридичні консультації онлайн в веб-сервісі DealOk

Порядок оплати та повернення коштів

Виконавець отримує повний доступ у використанні сервісу після підтвердження спеціалізації та оплати за використання сервісу «DealOk» (надалі «Сервіс»), розміщеного на сайті https://dealok.com.ua/. 
Онлайн-сервіс працює у всіх регіонах України.
Факт оплати є згодою Виконавця з Угодою користувача та Порядком оплати та повернення коштів.
У разі, якщо Виконавець має намір користуватися Сервісом, він зобов'язується здійснити оплату в розмірі 300,00 грн. (триста гривень 00 коп.), шляхом перерахування грошових коштів за допомогою сервісу онлайн-платежів.
Оплату картами Visa і Mastercard забезпечує сервіс онлайн-платежів Portmone.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки: тел. +380 (44) 2000902, support@portmone.com
Доступ до Сервісу надається на строк 30 календарних днів з дати надходження оплати.
Повернення оплати здійснюється на реквізити, з яких Виконавець здійснював платіж.
Запит на повернення оплати здійснюється за допомогою створення заявки на повернення коштів шляхом відправки електронного листа на скриньку електронної пошти вказану у розділі «Контакти» на сайті Сервісу.
Заявку буде оброблено, та у разі позитивного вирішення питання про повернення грошових коштів, таке повернення буде здійснене протягом 10 (десяти) календарних днів. 
Розгляд заявки на повернення коштів можливий у разі відсутності прийнятих замовлень, а також якщо заявку було створено не пізніше 24 годин з моменту оплати повного доступу. 
Дата та час створення заявки на повернення коштів відповідає даті та часу надходження електронного листа.


Замовник отримує пропозиції від Виконавця в онлайн-сервісі «DealOk» (надалі «Сервіс»), розміщеного на сайті https://dealok.com.ua/, який забезпечує створення та розміщення публічного Замовлення.
Розмір оплати за надання послуг сторони визначають шляхом укладення усних або письмових домовленостей. 
У момент коли Виконавець відгукнувся на Замовлення, натиснувши на кнопку "Залишити заявку", то така дія/дії Виконавця, є згодою Виконавця на надання послуг та бажанням отримати Замовлення і в подальшому допомогти Замовнику у вирішенні його питання. 
Невиконання / неякісне виконання Виконавцем Замовлення з вини Виконавця, а також факт неотримання Виконавцем грошових коштів від Замовника в якості оплати за виконане належним чином Замовлення, не є підставою для повернення Виконавцю оплати за використання Сервісу.
У разі неможливості надання послуги з вини Сервісу, Виконавець отримує можливість виконати прийняте Замовлення після відновлення роботи Сервісу.
Взаємовідносини між Замовником і Виконавцем регулюють самі сторони без участі персоналу Сервісу або самого Сервісу.